ဒါနသည္ကား မ်ိဳးေစ့စပါးႏွင့္တူ၏။
သီလကား လယ္ႏွင့္တူ၏။
ဘာ၀နာကား မိုးႏွင့္တူ၏။
ဒါန သာ႐ွိ၍ သီလဘာ၀နာကင္းေသာသူသည္ မ်ိဳးစပါးသာ႐ွိ၍
လယ္လည္းမ႐ွိ မိုးလည္းမရြာေသာသူႏွင့္တူ၏။
သီလသာ႐ွိ၍ ဒါနဘာ၀နာကင္းေသာသူသည္ လယ္သာ႐ွိ၍ မ်ိဳးစပါးလည္းမ႐ွိ၊မိုးလည္းမရြာ
ဘာ၀နာသာ႐ွိ၍ ဒါနသီလ ကင္းေသာသူသည္ မိုးသာရြာ၍
မ်ိဳးစပါးလည္းမ႐ွိ လယ္လည္း
မ႐ွိေသာသူႏွင့္တူ၏။
တနည္းဆိုရေသာ္ ဒါနသည္ ရိကၡာႏွင့္တူ၏။သီလသည္ လမ္းခရီးႏွင့္တူ၏။ဘာ၀နာကား မ်က္စ္ိႏွင့္တူ၏။
ဒါနသာ႐ွိေသာသူကား မ်က္ကန္းႏွင့္တူ၏။မ်က္ကန္းသည္ ရိကၡာ
သာပါ၍ ခရီလမ္းမွန္ကိုလည္း မသြားတတ္။ခ်ဳံေတာကိုသာ ၀င္ေလ၍ က်ား၊သစ္၊ျခေသၤ့ေဘးအႏၱရာယ္ႏွင္သ
ဒုကၡေတြ႔ရသကဲ့သို႔ ၀ဋ္၌သာက်င္လည္ မဂ္ဖိုလ္ကိုမရႏိုင္ပဲဒုကၡေတြ႔လ်
႐ွိျပန္ပါလည္း ဘာ၀နာ ကင္းေခ်က ရိကၡာ လည္းပါ၏။လမ္း
ကိုလည္းသြားပါ၏။ခရီးအပိုင္းအျခာ
ဘာ၀နာသာ အားထုတ္၍ ဒါနသီလ မပါေခ်ကလည္း
မ်က္စိကသာျမင္၍ ရိကၡာလည္း
မပါ လမ္းကိုလည္းမသြားတတ္။စိတ္ကိုသာ အားကိုး၍ သြားေသာေၾကာင့္ အငတ္ငတ္အမြတ္မြတ္ႏွင့္ ေနရေသာသူႏွင့္တူ၏။ထို႔ေၾကာင့္ ဒါနသီလဘာ၀နာ
သံုးခုလံုး ညီၫြတ္မွသာ ေလ်ာက္ပတ္ေပ၏။
No comments:
Post a Comment